2014/07/15

Fårö

I söndags åkte jag till Fårö tillsammans med Daniel, Johanna och mamma och pappa. Det blåste och havet gungade.

Vi bestämde oss för att äta lunch på Kutens.
För där är det så himla fint och man får äta crêpes som ju är megagott.

Vi gick in.

Och ställde oss i kö.

Jukebox och rosor.

Daniel och Johanna var fokuserade.

Dagen innan hade jag hörts med Jessica. "Jag ska också till Får imorgon, vi kanske ses där", och mycket riktigt, när jag gick ut för att hämta solbrillorna i bilen så var hon där på exakt samma ställe! Knäppt och kul.

En bild på det.

Sen åt vi. Mmm, så gott det var. Spenat, en ost jag inte minns namnet på, chèvre, valnötter och sallad.

Pappa.


Innan vi åkte vidare kollade jag in baren.

Och scenen.

Skraltiga stolar, rostiga bilar och skyltar med patina.


Mannen med manen.

Dom här två är ju för söta.

Hihi, blåsigt och hårigt.

Sen åkte vi vidare till Sudersand camping, där Jessica, Jonas och barnen (och katterna) campade hela förra veckan. Jessica fyllde nämligen 40 så vi skulle fira henne med tårta, kakor och presenter.

Daniel passade på att kela med Julia.

Så fin katt alltså.


Efter fikat gick vi ned till stranden.

Strandvegetation. 

Helt okej strand.

Sand som potatismjöl.

Krama mig!

Fina.

Vågor på havet som sagt.


Och så fick jag vara med.


Mycket bilder på brorsan visst.

Resten av bilderna får tala för sig själv. Fin dag på Fårö helt enkelt!




Inga kommentarer: